Piekielny Wilk Wodzem Okoczi obrany.

Dziś zakończyło się głosowanie na Wodza Okoczi, które 5 dni i 5 nocy trwało. Nowym Wodzem Piekielny Wilk został, 5 głosów otrzymawszy. Wilczy Kieł 3 głosy uzbierał. Bladzi przy okazji wyborów podają jakąś tam frekdensję. Ja powiem, że prawie wszyscy Szoszoini co głosować mogli, głos oddali. Teraz wybory stosownie do zwyczaju opić możemy.

Piekielny Wilk jest jednym z najbardziej aktywnych mieszkańców Okoczi. Do tej pory pełnił funkcje: Starszego Puchacza d/s Wojen Wszelakich, Wodza Hanai, Drugiego Szamana Bitowego,Trenera Kadry Narodowej w Pęcherzu Kopanym i Ambasadora Okoczi w WinkTown i Mikrosławii.
W ciągu najbliższych dni nowy Wódz Piekielny Wilk rozmowy z mieszkańcami przeprowadzi, Mędrca Wiecu i Starszych Puchaczy obierze.
W najbliższą niedzielę bladego 25 kwietnia o godz. 20 na naszym czacie : http://s1.polchat.pl/chat.php?_room=Okoczia
Uroczystość objęcia władzy się odbędzie, na którą bizoniaście wszystkich zapraszamy.

Dziś nowy Wódz tymi o to słowami do swojego Narodu się zwrócił:

Drodzy Szoszoini, Szoszoinki, Bracia i Siostry.
Nowym Wodzem Okoczii zostałem.Jak wiadomo swoją karencje będę pełnił 3 miesięce.Wcześniej pełniłem już funkcję Puchacza d/s Wojen, a także Wodza Hanai. Dziś zostałem Wodzem Naszego pięknego państwa jakim jest Okoczia.Dziękuję bizoniaście wszystkim którzy na mnie głosowali.Mam zamiar prowadzić nasz kraj spokojnie i pewnie. Będę realizował wszelkie pomocne Okoczii plany.Naturalnie zawsze będzie można ze mną porozmawiać przy butelce Kojotówki.
A więc życzę sobie aby ta karencja była udana.
Mam nadzieję, że Was nie zawiodę.

Piekielny Wilk
Nowy Wódz Okoczii

Niech bogowie mają w opiece Nowego Wodza a Real go omija.

Samotny Wilk